Ocelový U profil
Horní ocelový profil ve tvaru U zajišťuje spojení stěn, ale také slouží jako konstrukční vystužení, které zvyšuje celkovou pevnost stěn.
V každé kalkulaci, a tedy konfiguraci, je vždy trapézová střešní krytina, v případě pultových střech, nebo plechové tašky, v případě sedlových střech, součásti ceny a za výběr barvy již nepřiplácíte.
Standardní nosnost střechy je 125 kg/m2. V případě potřeby zvýšení nosnosti je možné, za příplatek v důsledku konstrukčních změn, navýšení až na 300 kg/m2.
Zde naleznete více informací o střešní krytině a řešení střech.
Nosník, používaný pro stavby s nižší zátěží, je vyroben z žárově zinkované oceli a má tvar písmene C s tloušťkou 2 mm. Pokud je potřeba odolávat většímu zatížení, jako například kvůli požadavkům klienta nebo vzhledem k velikosti stavby, používáme dva zrcadlově spojené profily tvaru C, které poskytují vyšší pevnost a odolnost nosníku.
Na našem schématu můžete vidět zrcadlově spojenou konstrukci nosníku. Tento typ nosníku je ideální pro stavby, kde je požadována vyšší pevnost a stabilita, a přitom je zachována ekonomičnost konstrukce.
Celý nosník má trojúhelníkový tvar a rozložení profilů je navrženo s ohledem na statiku stavby. Každý prvek nosníku je přesně umístěn. Spoje jsou pomocí šroubů, aby byla zajištěna stabilita a pevnost nosné konstrukce.
Naše sedlové střechy jsou navrženy s důrazem na kvalitu a bezpečnost, a proto používáme pouze nejkvalitnější materiály a nejmodernější technologie. Výběr materiálu a konstrukční provedení jsou klíčové pro zajištění dlouhodobého a spolehlivého provozu střechy.
V našem schématu můžete vidět přesné rozložení prvků nosníku a jejich umístění.
Na tomto schématu je zobrazena pultová střecha s výše položeným horním čelem a sestupně uloženými nosníky, které umožňují vytvoření spádu směrem k zadní stěně. Tento spád umožňuje odvádět srážkovou vodu a zajišťuje lepší odvod vlhkosti z povrchu střechy. Vzhledem k tomu, že horní čelo střechy je položeno výše než zadní část, srážková voda stéká dolů směrem k zadní stěně a odtud dále do odtokového systému.
Pomyslná linie, která spojuje horní část garáže s jejími bočními stranami, tvoří konstrukční rám, do kterého se dají namontovat garážová vrata.
Bočnice jsou zpevněné profilované úzké stěny garáže, které se nacházejí na bocích, vlevo a vpravo od garážových vrat. Společně s horním čelem tvoří rám pro garážová vrata.
Bočnice jsou spojené s horním čelem pomocí šroubových spojů. Tato konstrukce poskytuje pevnost a stabilitu a zároveň umožňuje snadnou instalaci. Atika, která přesahuje nemusí šroubové spoje a překrýt. Na místě je možné ponechat spoje přiznané, nebo pomocí montážní sady překrýt stejnobarevnou omítkou.
Bočnice společně s horním čelem tvoří vyztužený konstrukční rám pro osazení garážovými vraty.
Jsme jediní, kdo tuto část garáže, která tvoří společně s vraty jednu celou stěnu garáže, vyrábíme kompletně zateplenou již jako standard.
Bočnice je kotvena ocelovými kotvami k podkladu a spojení se stěnou je zajištěno vratovými šrouby. Další variantou spoje s podkladem může být závitová tyč v chemické kotvě.
Pro spojení kolmých stěn se využívají vratové šrouby a rohové ocelové profily. Tyto profily zajišťují přesné a pevné pravoúhlé spojení mezi stěnami. V dolní části je rohový profil kotven ocelovou kotvou do podkladu, aby se zajišťovala stabilita celé konstrukce.
Konstrukce stěn je důležitým faktorem při stavbě budovy. Spojující prvky, jako jsou vratové šrouby a ocelové profily, jsou klíčové pro zajištění pevnosti a stability celé konstrukce. V tomto případě jsou podélné stěny spojeny pomocí vratových šroubů, což umožňuje rychlé a snadné spojení bez nutnosti použití speciálního nářadí. Celkově lze říci, že spojení podélných stěn pomocí vratových šroubů a ocelových profilů je efektivní a spolehlivé řešení, které přináší mnoho výhod.
Horní ocelový profil ve tvaru U zajišťuje spojení stěn, ale také slouží jako konstrukční vystužení, které zvyšuje celkovou pevnost stěn.
Díky použití vratových šroubů a ocelových profilů jsou stěny pevné a stabilní, což je důležité pro celkovou bezpečnost a odolnost budovy. Tento typ spojování je také velmi rychlý a snadný k instalaci, což znamená, že se stavba dokáže rychle postavit a může být rychle dokončena.
Spodní profil ve tvaru L je ukotven ocelovou kotvou do podkladu a zároveň slouží k propojení stěn a zpevnění celé konstrukce. Tento typ spojování je velmi efektivní a umožňuje vytvoření pevné a stabilní konstrukce.
Nerovnosti v podkladu jsou přirozeným jevem, který může nastat na připravených základech garáže. Tyto nerovnosti však mohou vytvořit více či méně viditelnou mezeru mezi stěnou a podkladem, a nelze tak zajistit, aby stavba byla naprosto vodotěsná.
Stěny samy o sobě jsou konstruovány z pevných ocelových profilů, což znamená, že na místě nelze provádět žádné úpravy na spodních částech konstrukce. Tyto profily jsou perfektně rovné a pevné, což je nezbytné pro stabilitu celé stavby.
Na téma jak utěsnit garáž nebo zahradní domeček jsme zpracovali samostatné téma.
V místech, kde mají být umístěny dveře, okno, nebo světlík, je vytvořen zesílený rám ve stěně. Dveře mají vlastní rám, stejně tak jako okno a světlík, které jsou pak vloženy do připraveného rámu ve stěně. K propojení rámu vybraného doplňku s rámem ve stěně jsou použity samořezné vruty typu TEX, které zajistí pevné spojení mezi rámy. Spoje mezi rámy jsou vytvořeny pomocí samořezných vrutů typu TEX, což zajišťuje pevnost a spolehlivost celé konstrukce.
Nepostradatelný materiál současnosti. Životnost po generace. Zjistěte hlavní výhody žárově zinkované oceli a proč je to nepostradatelný materiál ve stavebnictví a nejen v něm.
Více informacíSáhnete raději po garáži nebo po přístřešku? Garážové stání přehledně. Typy a výhody garážového stání.
Více informacíVytvořili jsme pro vás podrobný popis postupu pro izolaci základů garáže a zahradního domku.
Více informacíZboží bylo úspěšně přidáno do košíku
V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0.00 Kč bez DPH
Zobrazit košíkUpozornění